Studiebesök på Sri Lanka

Vecka 8 och 9 besökte 4 av våra lärare vår vänskola på Sri Lanka. På bloggen hittar du material från vår föregående resa.

Eleverna på Knutby skola  kommer att vara delaktiga i resan genom att regelbundet arbeta med bloggen, som vi jobbar med från Sri Lanka. De medverkar dessutom genom att ställa frågor som vi sammanställer inför resan. Dessa kommer att besvaras i bloggen. Vi har också spelat in filmer med miljöbilder, instruktioner till lekar, danser, och annat där eleverna agerar. Dessutom förväntar de sig att vi filmar barnen i skolan på Sri Lanka, så att de får se dem göra detsamma. Under vår vistelse i Negombo, Sri Lanka kommer eleverna att få kommentera och ställa frågor som vi kan följa upp på plats. Även andra besökare på bloggen är givetvis välkomna att göra det samma. På bloggen som du hittar på srilankaknutarna.wordpress.com hittar du redan nu material från vår föregående resa. Gå in och titta!

Två elever på skolan på Sri Lanka

11 februari 2016